Isnin, Januari 04, 2010

Majlis Penerangan Perjuangan PERKASA

PERTUBUHAN PRIBUMI PERKASA MALAYSIA

Presiden Perkasa Memberi Penerangan

Satu majlis penerangan mengenaai perjuangan Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia telah diadakan di Hotel VIP Segamat pada hari Ahad 03.01.2010.
YB. Dato' Paduka Ibrahim Ali sebagai Presiden Pertubuhan tersebut telah memberi penerangan kepada ahli-ahli Perkasa Daerah Segamat. Majlis yang dihadiri oleh lebihkurang 800 orang ahli itu dimulakan dengan paluan kompang dan seni silat dan tarian zapin. Turut serta dalam majlis itu ialah Yang pertua/ Pengerusi Perkasa Negeri Johor Dato' Abdul Rahman Abu Bakar, Presiden Perkasa Sabah, Negeri Sembilan, Melaka, Selangor dan AJK Perkasa Malaysia.

Majlis diakhiri dengan demonstrasi ahli-ahli Perkasa Segamat mengenaai bantahan penggunaan nama Allah oleh orang yang bukan agama Islam.




Dato' Abd. Rahman Bakar Pengerusi Perkasa Johor


Sebahagian dari Yang dipertua Perkasa Negeri-negeri lain.

Imej-imej disekitar majlis penerangan









DIMAKLUMKAN BAHAWA MAJLIS PELANCARAN
PERTUBUHAN PRIBUMI PERKASA MALAYSIA NEGERI JOHOR
AKAN DIADAKAN PADA HARI AHAD 17.01.2010
DI DEWAN JUBILEE INTAN BATU PAHAT, JOHOR
PADA JAM 2.15 PETANG.

ANDA SEMUA DIJEMPUT HADHIR.



ikhlas daripada:

Photobucket


5 ulasan:

Maiyah berkata...

mahkamah pun dah benarkan penggunaan nama Allah.. adus akan ramai le nnti yg terpesong akidah atau keliru

dunia dah nak kiamat

zedmagel berkata...

Salam Bro,

Tindakan PERKASA membuat bantahan berkenaan saya sokong 200%. Harap KDN ambil perhatian tentang senstiviti masyarakat Melayu Islam di Malaysia ni sebelum apa-apa perkara buruk berlaku.

Kami semua sangat menghormati Mana=mana Mahkamah dalam dunia ini.

Tanpa Nama berkata...

sy xtau sngt tngt PERKASA ni

amirhamzah64/ 64أمير حمزه berkata...

hehehe....pakcik masuk Utusan semalam.

kamal berkata...

Isu penggunaan kalimah ALLAH oleh kafir laknatullah benar-benar menghina islam terutamanya dimalaysia.....saya pun hairan macam mana hakim yang dilantik mengendalikan kes berkenaan diambil dari golongan kafir jugak....so x pelik la kalau kristian menang dalam mahkamah,sbb hakim tersebut masih lagi dalam ketegori belum cukup ilmu tentang perlembagaan,tindakan yg wajar juga perlu diambil terhadap hakim berkenaan agar setiap kes yg membabitkan perlembagaan selepas ini akan dikendalikan dgn lebih berhati-hati....
ingatlah...kafir akan tetap mempertahankan kafir walau dlm apa cara sekalipun...hanya umat ISLAM sahaja yang boleh menyelamatkan ISLAM...w'salam