Rabu, Disember 23, 2009

Penggambaran drama


Ketika balik dari Parit Yusof, Semerah, aku singgah sebentar di Dewan Orang ramai Parit Simin, Semerah Batu Pahat. Apa yang saya dengar di sana ada dijalankan satu penggambaran sebuah drama .



Bergambar Bersama Pelakon Baharuddin Bin Haji Omar

Maklumlah, saya pun teringin hendak tahu selok belok sesuatu drama dibuat. Difahamkan drama ini bertajuk "biar puteh tulang" dan penggambaran ini telah pun berjalan lebih satu bulan di kawasan ini. Dan barulah hari ini berpeluang melihatnya. Itupun tidak lama kerana masa tidak mengizinkan. Dalam kesuntukan masa itu sempat juga saya bertemu dengan salah seorang dari pelakon iaitu Saudara Baharuddin Haji Omar, dan sempat juga bergambar dengannya.


Penggambaran sedang dijalankan


Suasana ketika penggambaran


ikhlas daripada:
Photobucket

12 ulasan:

ieyza berkata...

wahh...ader shooting rupenyerr kat bp nie...kira glamer gak bp ni yer pak...sambil tu dpt klik nuffnang ads....

zino berkata...

tak minta ke jadi pelakon tambahan.. utk mengasah bakat hehe

maiyah berkata...

bleh tgk artis kan

Leenoh berkata...

Salam.

Kalau turut sama berlakon tentu mantop punya, dah lama dok berlakon di dalam bilik darjah...he3

KUNTONG berkata...

ieyza:
Pagi ni (Khamis)pun ada shooting di Kg. Bintang./SK Bagan,...katanya.

KUNTONG berkata...

Zino: dah terlalu ....utk mlibatkn diri. tengok aja cukup.

KUNTONG berkata...

maiyah:
tngok dri jauh aja.

KUNTONG berkata...

Leenoh: kita adalah pelakon yg setia di pentas dunia.

eiza in the house.. berkata...

wah seronok pakcik jumpa pelakon ye..kebetulan, dulu pelakon tu penah berjiran ngan mak abah za masa jd askar kat sabah dulu..

J@J@ / Bini The Rock berkata...

best nyer!

cikgu tak inter frame ke? dpt gak glemerkan diri. heheh

Senario pon pnh wat kat Peserai kecil ye cgu? rumah sapa la masa tu yg jd tpt lakonan ekk..lawo!

Dee berkata...

wui..amik gambar ngan artis veteran..jeles ni..

zedmagel berkata...

Salam Bro,

Saya kira tuan berbakat untuk memegang watak utama drama ini.