Jumaat, November 06, 2009

Sekadar renungan 5

Tidak ada kesedihan yang lebih mendalam daripada melupai kenangan di waktu keriangan.

5 ulasan:

neezareef berkata...

pakcik? tau tak mlm kmarin umah jiran ku dimasuki pencurik? sejurus slps pago umah sy dipasang pd ptg hari rabu tu..alahaii...kena ketatkan lg kawalan

KUNTONG berkata...

Saya dah tengok semalam, nak jaga ketat orang tak cukup. Cuma beberapa orang saja yang jaga, kekadang satu orang sampai 3 atau 4 kali sebulan.Yang lain ? entah le. Patutnya, kampung kita, tanggungjawab bersama.Sama-sama jaga. Ada yang tak keluar langsung. Lagi satu dia orang masuk ikut belakang, kita jaga kat depan, tak kan nak round sampai belakang kot.

lenz berkata...

pelas jasak...nekangan, pelas tu nerungan...da'a2 ja'a cakpik ni...tak bahis2 daiea nye...

maiyah berkata...

keriangan tu kan bagus akan menengelamkan kesedihan sikit2 :)

neezareef berkata...

mmg la pakcik...round2 dpn jek..tp kena carik jalan supaya kecurian x berleluasa..