Khamis, September 24, 2009

Sebelum dan selepas


Tuan Syed Hood Bin Syed Edros & famili beraya di rumah



( Berita kemalangan)
KUALA LUMPUR 23 Sept. – Menjelang empat hari sebelum Ops Sikap Ke-20 berakhir, sejumlah 21 lagi kematian dicatatkan di seluruh negara semalam, menjadikan angka korban dalam tempoh 10 hari sejak operasi itu dilancarkan kini meningkat kepada 177 orang.( dipetik dari akhbar Utusanonline 24.9.1009)

1 Shawal yang dinanti-nanti telah pun tiba. Dengan perlahan-lahan kini ia meninggalkan kita. Sebelum ianya tiba, banyak peristiwa suka duka yang berlaku. Begitu juga ketika kegairahan menyambutnya. Walaubagaimana pun ianya menjadi satu pengajaran kepada kita semua. Mudah-mudahan semua yang berlaku, perlu menjadi iktibar, tauladan dalam meneruskan kehidupan , agar di musim akan datang ianya menjadi satu hari yang penuh dengan keredhaan Allah swt.

Keluarga Tionghua turut beraya

5 ulasan:

Maiyah berkata...

salam.. malang tak berbau.. moga slamat pegi n pulang

amirhamzah64/ 64أمير حمزه berkata...

Salam 1Malaysia

amirhamzah64/ 64أمير حمزه berkata...

Pemimpin yang berani turun ke bawah. Berapa ramai pemimpin UMNO yang sudi ke rumah akar umbi. Carilah ke seluruh negara....tak ada. Yang ada majlis hari terbuka pemimpin-pemimpin kita.....lebih teruk turun pun tidak, hari terbuka pun tak dak....hampeh....huhuhu

zedmagel berkata...

Salam Lebaran Bro Kuntong,

Sebagai pemimpin tentu bro menerima ramai kunjungan rakan taulan dan kenalan. Tahniah kepada saudara sekeluarga.

Dengar nak buat rumah terbuka.bila?

farahfatihah berkata...

salam...
tn syed pun beraya kt umah pkcik ek....