Ahad, September 20, 2009

Selamat Hari Raya

Kad raya Pictures, Images and Photos

1 Shawal 1430 / 20 September 2009.

Kepada rakan-rakan semua, saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN, mohon maaf di atas segala kesalahan tutur kata atau tulisan yang membuat anda semua berkecil hati atau menyinggung perasaan anda sekelian. Kalau sudi datanglah ke rumah saya di Kampung Mampan, Simpang Lima, Batu Pahat, Johor. ( lokasi dalam perjalanan dari Parit Sulong ke Batu Pahat.)

11 ulasan:

maiyah berkata...

Assalamualaikum... kita dtg nak raya.. raya kat umah ni bleh jer lah :D

KUNTONG berkata...

bleh...dipersilakan...

zino berkata...

selamat hari raya maf zahir batin... dah berapa banyak rumah di kunjungi hehe

ngku berkata...

salam pkck, raya2 pkai topi kebun...pegi kebun jgak ke...? rajin tol pkck...slmt hr raya!

J@J@ / Bini The Rock berkata...

salam cikgu...

slmt hari raya ke-4...
lalu lalang dpn rumah cikgu...tp kete cikgu takde...cam blk kmpung je.
InsyaAllah..saya akan smpi nnt..tp tak tau bila...

KUNTONG berkata...

Zino: Orang tua tunggu umah saja, anak buah yang datang.

KUNTONG berkata...

ngku : raya tu raya juga, kebun pun gi gak, kalau tak, miss le surrrukk nanti.

KUNTONG berkata...

Jaja : raya kedua petang memang x ada, sbb gi ke Kulai, raya ke 3 gi spital JB sbb sedara xcden teruk .
keta anak bawak.

zai berkata...

Salam Pak Kuntong...

Pak Kuntong orang johor erk..kalau zai tinggal dekat, terasa nak juga melawat pak kuntong sbb suka dgn cara penampilan dan gaya blog pak kuntong yg ceria selalu...

KUNTONG berkata...

Zai : Saya org BP, kalo dtg BP tu mampir le ke umah Pak Cik.

zedmagel berkata...

Salam Bro Kuntong,

Zai tu duduk kat BP juga lah. Boleh lah datang beraya tahun ni.