Khamis, Ogos 06, 2009

angin satu badan......


alahai apa nak di kato

angin bertiup
ribut melanda
selsema babi masih kuat
influenza A H1N1 masih mengganas
ada angin-angin
kini
selsema anjing pula
dah kedengaran
tunggu aja lah

yang suka bela dua jenis haiwan ni pun
sedang mengganas
minta yang bukan-bukan
ambil kesempatan
dari
kelemahan......perpecahan........perbalahan
sebahagian manusia -manusia
yang suka bela

siapa yang suka bela kucing (bukan anda tau)


ala-ala comot.....ala-ala cayang.......ala.......bucuk......
emmm.......hemmmmm.


8 ulasan:

T.u.Y.a berkata...

PK..
geli lak Tuya tgk pic lelaki comolot ngan babi tu..
eeeiiyarrrkkkk!!!!
kat sekolah Tuya pun ramai budak x dtg..parents deorg wat kuarantin sendiri..hehehhe

KUNTONG berkata...

belum abis ceta babi....timbul pula ceta anjing......besok-besok apa ya....entah le TuYa.

zedmagel berkata...

Salam Bro Kuntung,

Selesema babi, anjing, lembu , lalat dan nyamuk. Semuanya dari binatang. Kenapa yang mati dan menderita muniasa ?

Apakah jika kita membunuhnya akan terdapat kerosakan ecosistem dunia ini?

Abelitokjoro berkata...

salam wak..betul la... bila kita tengok skarang... mcm2 penyakit yang kita dgar.. merebak begitu pantas.. macam pantasnya masa berlalu.. dgn je.. selsema burung..selsema babi.. kat jerantut ni ada satu kes H1N1 ni.. isteri abeli cakap kat hosp jtut tu kena.. pakai mask..kalau staff sesemaje... dapat mc 7 hari.... saya nak jemput dia pun mikir.. apa lagi dia kerja kat situ.. sebenarnya... DUNIA DAH AKHIR ZAMAN.

maiyah berkata...

salam.. tawakal jer supaya tak dijangkiti, dan doakan kesembuhan pada rakan2 yang telah terkena tempiasnya

amirhamzah64 berkata...

salam pakcik,
Mesyuarat PERKASA Negeri di JB 8.8.2009 kul 3.00 ptg. Bertolak kul 1.00 dari Batu Pahat, naik keta saya.

Antara Agenda : Buat Demontrasi Anti Babi Dan Anjing kurap. muah muah muah

eiza in the house.. berkata...

salam pakcik..

iskh..memcm sekarang nie..dgn kalut sakit..dgn ribut demonstrasinya..mcm2 hal..

mmg geli lak tgk org cium ngan BABI tu...x doyan den nak makan...

pakcik kat asam pedas tu bila..den tak do, nom bro zedmagel..

neezareef berkata...

ayo pakcik...