Khamis, Jun 25, 2009

umurku enam bulan......



THE SIXTH MONTH OF WAHNUAR


Banner baru WAHNUAR

Hari ini 25 Jun 2009 hari bersejarah buatku, umurku genap 6 bulan. Kalau diriku bayi, aku masih lagi menyusu dengan ibuku. Mungkin baru nak kenal-kenal bacang dengan keluargaku. Setakat ini kawan-kawanku baru dah 133 orang. Dan orang yang jengahku sudah lebih lima ribu orang.
Masih banyak yang aku perlu belajar, mudah2an kawan-kawan boleh tunjuk ajar aku tentang dunia "blogging". Kepada mereka yang sudi jengah, aku ucapkan terima kasih, dan mereka yang sudi beri komen pun terima kasih juga. Mudah2an kita semua terus maju dan maju.

kedudukan pada 25.06.2009

Terima kasih my followers


Rakan-rakan sembang mingguan

Mr. Rouslens -German

Bapak Amirhamzah64- Jakarta

Mr. Zedmagel-Philipina

Mr. Zedmagel Junior

Kuntong Junior

Mr. rouslens junior

The new member ( Sheikh Ameer The Second )

pertemuan BP bloggers di BP walk (berbincang mengenaai buah kelapa di negeri turkey)
"dialogue"
amir : apa rasa buah kelapa turkey ?
kuntong: rasanya lemak dan santannya pun pekat, lembut dan gamol....
zed : kalau macam tu, harganya mahal la ya?
kuntong: agaknya...santannya pun pekat...isinya tebal dan lembut...kulitnya licin pulak tu...
rouslenz; poi !.... poi !......hebat tu.....
zed : nak juga rasa air kelapa turkey tu... satu hari...
amir : ala... zed...bila kau gi nanti....kau rasalah di sana....
zed : (pejamkan mata...dan fikirannya mengambarkan akan kelembutan buah kelapa
turkey..........)
rouslenz: waduh !......rosak budak-budak blogger ni.......
kuntong: (ternga-nga mulutnya..........melihat gelagat blogger otai tentang buah kelapa dari
turkey......).

kaunter ini diwujudkan setelah empat bulan beroperasi

semoga panjang umur

(thanks to rouslenz for the images)


9 ulasan:

rouslenz berkata...

good luck!...long life mr. kuntung...!...greetings from germany!

amirhamzah64 berkata...

salam pak cik kuntong,

Teruskan menulis. Fikiran yang sihat datang dari senyuman yang menawan. hehehe....good luck!

rouslenz berkata...

all my works are here?! i've to close down my shop like this...

eiza in the house.. berkata...

tahniah..
baru enam bulan bertapak..
tp sudah ramai pengemar blog ini..
eiza tak leh chalenge dgn pakcik kuntong la..

nie eiza kene nuntut ilmu berblog ngan pakcik plak nie..:)

KUNTONG berkata...

rouslenz: if u close your shop. i will close earlier, anyway u are my mentor.....although u are younger than me....he....he....your knowledge are far-far away advance from me....he......

zedmagel berkata...

Salam Bro Kuntong,


Wish a happy birthday at 6th, perhaps you go on and keep bloggin so much.

Next meeting will set soon. More old ya?

Leenoh berkata...

Salam.
Semakin canggih dan meriah, ilmu bertambah suasana pun berubah.

KUNTONG berkata...

Mr. Zed of Philipine:
Next meeting.I hope you fix the time and place, ok ?

Leenoh:
Suasana terpaksa diubah utk menceriakan minda.selera terpaksa diubah utk sesekali.

neezareef berkata...

semoga blog pakcik berkembang dan bertambah interaktif