Jumaat, Mei 01, 2009

basikal tua / diantara dua darjat.

Antara basikal tua dan honda civic.



diantara dua darjat.  ( basikal zwischen den alten und den Honda Civic.)
wahai basikal, walaupun zaman telah berubah.....aku tetap sayang padamu.
kau masih dalam ingatanku.
O basikal, obwohl die Zeit verändert hat ..... ich liebe dich immer noch. Sie noch in ingatanku.


Oh kereta, kau berkilat, malas cuci, nanti berkarat.

6 ulasan:

aZuRa AhMaD berkata...

lama tak tgk basikal tua....dah pupus ka? tingat lagu arwah sudirman....basikal tua

KUNTONG berkata...

Azura :basikal lah yg membawa kita ke sekolah dulu, skarng budak-budak naik keta dan paling tidak naik moto sendiri, zaman dah berubah.

rouslenz berkata...

haha it is here, that's why i can't find it...

MiSya berkata...

lawa sungguh grafik ini...hihihi

cikgu mas berkata...

Salam brother kuntong..nape saya tertarik dgn blog ni..sebab kuntong adalah nama panggilan dan ejekan adik beradik saya pada saya masa kecik..nostalgia betol nama ni..salam ukhwah dari saya...

KUNTONG berkata...

cikgu mas: kuntong adalah panggilan nenek saya kpd saya semasa kecil. saya pun tak tau apa maknanya. kalau macam tu, kita sama-sama bergelar KUNTONG. kah.... elok tu.