Rabu, Disember 31, 2008

MENCARI KEREDHAAN ALLAH


ASSALAMUALAIKUM:

Saya mulakan dengan memanjatkan kesyukuran saya kepada Allah  SWT, kerana dengan izinnya saya dapat jua membina blog ini, walaupun gagal beberapa kali. Namun dengan kesungguhan yang tidak jemu-jemu, serta dengan sokongan beberapa insan yang berhati mulia,ianya dapat dipaparkan jua akhirnya. Terima kasih kepada mereka "LEENOH"," Helmi Wahit" dan "Jannahazwan".

Benarlah kata orang, bahawa kalau hendak belajar, bergurulah dari mereka yang pandai dan berkelayakan. Andaikata tersalah guru, sesatlah kita. Tujuan utama ialah untuk sama-sama berusaha mencari keredhaan Allah. Semoga hidup kita yang fana' ini sentiasa diredhai oleh Allah.

Sekian dulu dari saya. Insaallah saya akan bertemu lagi di masa-masa yang akan datang jika di izinkan .
                






 

Tiada ulasan: