Rabu, November 18, 2009

Khas untuk kawan-kawan.

Hiburan khas untuk para "followers" Wahnuar. Wahnuar ketika ini masih bercuti :-



Semoga anda semua terhibur.

9 ulasan:

rouslenz berkata...

dah ada entry kira cuti dah batal...hehe

KUNTONG berkata...

masuk form cuti yg lain. Lama cuti dgn satu borang dikira medical board.

maiyah berkata...

wah lama gak bercuti, ada snap gmbar tak bleh kongsi sama :)

KUNTONG berkata...

x ada ler maiyah, kamera hp x brapa
ok.

amirhamzah64/ 64أمير حمزه berkata...

Bercuti memblog tak apa.....tapi kerja harian berjalan macam biasa. Bukankah orang pencen.....dah cuti lama dah? hehehe

Bila nak mengeteh?.....musim mengawan dah nak tiba apabila budak-budak dan cikgu dah tak g sekolah.....huhuhu

KUNTONG berkata...

Sdr. Amir:
Kerja harian always on, tapi kita dah lama cuti ngeteh ni, awak duamenjak ada anak kecil ni nampaknya x sempat nak ngeteh,maklumler asyik tukar pampers budak kecil tu aja.Dan kita pun kurang sorang lgi otai yg pi Mekah tu. Agaknya dia ngeteh dgn "buah kelapa turkey" kat warong "teh goncang Mekah" kat sana agaknya.Kalau ngeteh kat sana pakai "buah kelapa turkey" boleh lupa teh tarik Malaysia tau.MALAM NI KITA NGETEH DGN ROZ. Call me tau.(U.P : Rouslenz jugak).

J@J@ / Bini The Rock berkata...

wah! ngeteh kat Asam Pedas Tmn Merdeka ker?? hehehhe

amirhamzah64/ 64أمير حمزه berkata...

sori la pakcik, malam tadi baby tak ada orang jaga. Orang umah hari ini buat kerja overtime......siapalah isteri tanpa suami disampingnya. huhuhu. Insyallah lain kali....

rouslenz berkata...

baru terbaca mesej ni...terlepas