Selasa, September 01, 2009

Keindahan simega mendung.

Menanti saat untuk berbuka.

Menantikan saat berbuka, menjadikan tiap-tiap detiknya di hayati dengan penuh perasaan. Tetapi setiap saat kita di dunia ini adalah saat yang amat penting untuk membina kehidupan kita di akhirat. Adakah kita menghayatinya atau kita sengaja melupainya.

11 ulasan:

zedmagel berkata...

Salam Kuntong,

Setiap hari di bulan ramadhan ada cabaran dan ujian tersendiri. Yang paling mencabar apabilan 15 minit lagi nak buka dah menghadp juadah berbuka, tak ke harunya....

Selamat berbuka pose.....

Leenoh berkata...

Salam Kuntong.
Pilihan yang bijaksana. cantik dan indah.

maiyah berkata...

salam.. ada yg saja melupainya, nikmat kat dunia bagai kekal mrk didlmnya.. moga kita sentiasa beringt :)

J@J@ / Bini The Rock berkata...

Salam Cikgu...

suasana mendung tu mcm cuaca semalam yea!!

ade yg mengingati dan terus menambahkan amalan utk kesenangan di 'sana'...
namun ada juga yg mengingati tp berkata.."ah! nnt dulu laa..umur msh muda..kita mesti enjoy!!"

renung2kan dan selamat beramaaaaall

**cikgu dah sihat ker?
TR pun xcident aritu kat Bintang...tp la ni, dah ok dah! Alhamdulillah!

amirhamzah64 berkata...

salam pakcik Kuntong,

Jangan dinanti kerana penantian itu satu penyiksaan

neezareef berkata...

slmt berpuasa pakcik...ade baraan tak taun nih..

KUNTONG berkata...

zedmagel : Setiap yang hidup pasti ada cabaran dan dugaan.

Sdr Leenoh : Untuk kita juga, kernan kita sudah hampir ke garis penamat.

KUNTONG berkata...

Maiyah : Begitulah manusia, kadang kita kita lupa yang kita akan berakhir jua.

Jaja :Saya dah sihat, berkat doa kau orang semua.

KUNTONG berkata...

amirhamzah64 : Kalau anda pegi kursus jangan lupa bawa bantal peluk. Nanti ngigau.

Neezaaref: Sama-sama Neeza. Baraan belum dipastikan lagi. Belum ada meeting.

lenz berkata...

menanti saat berbuka memang indah...tengok awan berkepul2 mcm asap r***k je...

eiza in the house.. berkata...

Cantik dan indah pemandangan tu pakcik =)