Rabu, Julai 08, 2009

Terapi Percuma:( Terapi Medan Elektrik.)

Therapy Percuma di Batu Pahat.
فرخدماتن تراڤي فرچوما دباتوفهت

High voltage electric field theraphy apparatus Bios 9000

Penduduk-penduduk Batu Pahat mendapat perkhidmatan "Terapi Percuma" yang disumbang oleh alpha one marketing(M)sdn bhd. Diberitakan perkhidmatan ini bertempat di Taman Flora Utama Batu Pahat telah pun berjalan sejak sebulan yang lalu. Sambutan dari orang ramai sangat menggalakkan.

orangramai menunggu giliran

Cik Ain seorang kakitangan bergurau senda dengan pelanggan

giliran untuk masuk dibaca oleh kakitangan

menjalani therapy sambil mendengar taklimat

menjalani therapy sambil mendengar taklimat

menjalani therapy sambil mendengar taklimat

berpuashati

sesiapa yang berminat bolehlah cuba.

9 ulasan:

zino berkata...

apa kelebihan nya?

Ivy Metaga berkata...

owh..bagus...hari2 ada ka tu??

ngku berkata...

salam pkck,
rasenya bgus utk keshtan tuh, ptut la pkck slalu ckp..."kuak la pulok..."...maaf eh pkck...gurau jer hehe...

KUNTONG berkata...

zino:dri ceta2 org yg dah bnyk kali ada perubahan.

Ivy Metaga : dnga ceta sampai 6 bulan, berdasarkan sambutan...orgramai.

ngku : ....oiii ngku.."kuat la pulak...(apa yg kuat tu...?)

Thanx for your komen...friends...(3 hari saya x da kat kg... saya akan mnghadiri forem "Wacana kebangkitan Melayu di PWTC.)

eiza in the house.. berkata...

salam pakcik..
ayah n mak za pun dah dekat sebulan menjalani terapi kat situ..
tp tak tau la ape kesan positifnya..
ianya mengunakan kuasa eletrik yg dialirkan ke badan pesakit..kata mak buat bdn dia rase ringan..
pakcik dah cuba ker?

Dee berkata...

bagus utk org tua2...org muda pun kan..

neezareef berkata...

mak sy pn dah pg..tp tu arr rmai kena cop no. awal2 lah...

sy mcm x pecaya tp mak nk cuba kan

zedmagel berkata...

Salam Kuntong,

Kalau rawatan percuma ke, apa-apa yang percuma ke. Bukan main ramai pengunjungnya. Kalau kena bayar lengang sahaja.

Bro pun tumpang sekaki juga, walau tak ada penyakit kronic. Buat iklan percuma nampaknya. Tapi baguslah untuk kebaikan.

Jangan lupa datang ke SK Sri Tiga Serangkai, Pt Tegak pada 12.7.2009 jam 9.00 pagi. Ada satu program menarik untuk orang Melayu.

eiza in the house.. berkata...

mcm best jerk ajakn bro zedmagel tu..
tp tak leh turut serta la eiza..
ada keje rider..huhu