Rabu, Julai 01, 2009

dari kampung ke parlimen



Pagi ini 1hb. Julai 2009 saya akan ke KL dan akan terus ke bangunan Parlimen. Untuk apa ? Nanti balik akan ku cerita......jadi YB..? Jauh panggang dari api (dapur). Hanya meninjau keadaan di sana. Seingat saya ini kali kedua ke sana. Ala....orang kampung macam saya ni tentu (jakun) hendak lihat macam mana keadaan di sana. Mudah2an selamat dalam perjalanan.

6 ulasan:

eiza in the house.. berkata...

salam pakcik,

moga selamat pergi dan pulang yer..
semlm nampak pakcik siram pokok bunga masa za balik keje..
rajinnya pakcik..
igt nak hon..
tp terlupa pulak..hehe

ngku berkata...

RAJINNYER...

Dee berkata...

leh tgk yb2 kita bertekak..hahaha..

zedmagel berkata...

Salam Bro Kuntong,

Wah....untung awak dapat melihat parlimen, saya hanya melihat dalam TV sahaja semasa rakaman siaran langsung. Selamat pergi dan kembali.

Eiza, kalan dah nampak tu singgah je. Tolong abang Kuntong siram pokok bunga, jangan hon. Atau yang menyiram tu bapanya tak bukan abang kuntong. He he...he..

neezareef berkata...

baik2 jln pakcik

KUNTONG berkata...

eiza : kenapa tak hon..dan singgah, boleh mak cik buat kopi untuk eiza.

ngku : siram pokok..aja..kesian pokok tu..haus lah dia.

Dee : sesekali tengok..selalu tengok kat tv.

zed : orang ajak kita up lah.

Neeza : TQ neeza.mudah2an.