Selasa, April 28, 2009

bunga rose harum mewangi

Bunga ros:Ist Symbol der Liebe gestiegen
( 爱的玫瑰符号 )
:Red Roses
Roses are the most popular flowers in the world and have probably always been the most popular flowers.Roses have been symbols of love, beauty, war and politics from beginning of time.
(玫瑰是最流行在世界上的花和始终也许是最流行的 flowers.Roses 是爱,美丽,来自时间的起点的战争和政治的符号。)
Bunga ros harum mewangi, disunting sang kumbang setiap hari.
Bila dipandang, menyenangkan hati, tetapi, berhati-hati bila dicium bunga itu, takut tangan terkena duri.
Bunga ros, lambang cinta dan wanita, untuk memetik bunga ros, kita mestilah berhati-hati agar tangan tidak terluka dek duri pada dahannya.
Begitu juga untuk memikat hati wanita, kita perlu berhati-hati dan menggunakan cara-cara yang lembut dan berdeplomasi.Gunakan saikologi,penampilan mesti sederhana,jangan terlalu grand dan terlalu selekeh, yang boleh membawa pandangan yang memalukan pada umum, dan jangan terlalu ego.Itu penting.
Ini hanya pandangan saya, dari pengalaman yang saya lihat di kaca tv.
Wassalam.
如何与女人交涉:
Frau ist wie Rosen, wie sie zu packen :


玫瑰:
Pix and fw.

8 ulasan:

Leenoh berkata...

Salam.
Nak dapat sesuatu yang baik terpaksalah bersusah payah dan menghadapi banyak halangan itulah adat dunia,
Kalau nak madu lebah Tualang terpaksa panjat pokok Tualang yang sangat tinggi.
Ibarat bunga (wanita)yang nilainya tinggi tentulah yang menutup aurat dengan sempurna, bukan hanya selempang je.
Hai bunga punya pasai komen pun panjang he3, sebenarnya lepas geram kerana satu hari broadband buat hal.

KUNTONG berkata...

Salam Leenoh:
Ketika brdbnd buat hal, eloklah berehat dulu, tenangkan fikiran dan otak kita yang dah tua ni. Kekadang sya pun mcm tu juga. Otka perlu berehat. Salam.

zino berkata...

bunga ros cantik tapi awas banyak duri hehe

ngku berkata...

tangkap lentok r...

Nurhani Salwa Binti Jamaluddin berkata...

Salam Wahnuar,

Menarik entri ini.. Puitis tetapi maksudnya dalam..Yang menarik, siap ada tips memikat lagi.. hehehe..

Mak Su berkata...

memang best lagu tu... dan bunga ros itu, seolah2 permaisuri kepada sekelian bunga2.

rouslenz berkata...

mandarin ma...

neezareef berkata...

sy stuju pendapat zino...
awas ya sy byk duri..ehhehee